پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود رایگان پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
اهداف CRM
فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
CRM و چرخه عمر مشتري
رضايت مشتري
ارزش آفرینی برای مشتری
سه عامل ایجاد رضایت مشتری
استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت
ارزش دريافت شده
ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت
دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و تعریف و ارزیابی ارزش مشتری
هنر ارزش آفرینی برای مشتریان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب  pptx   و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

اهداف CRM

فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

CRM و چرخه عمر مشتري

رضايت مشتري

ارزش آفرینی برای مشتری

سه عامل ایجاد رضایت مشتری

استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت

ارزش دريافت شده

ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت

دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و تعریف و ارزیابی ارزش مشتری

هنر ارزش آفرینی برای مشتریان

چهار لحظه ی تعیین کننده در کسب و کار که تجربه ای به یادماندنی برای مشتری خلق می کند:

راهکارهای خلق ارزش برای مشتری

فرآورده های برتر

برتری در فرآورش

تمرکز بر مشتری نوازی

منابع

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

اهمیت نقش مشتری در مدیریت یک شرکت در بیست سال گذشته افزایش یافته است. قابلیت های سازمانی شرکت، هم داخلی و هم خارجی از اهمیت فوق العاده ای جهت افزایش ایجاد ارزش مشتری برخوردار است. بنابراین مدیران باید در حال توسعه قابلیت هایی باشند که مشتری را به عنوان یک جزء کلیدی به منظور ایجاد حداکثر ارزش  برای سازمان می دانند و این امر با تمرکز بر سه قابلیت استوار است که شامل: بازارگرایی( جهت گیری بازار) ، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری می باشد(Martelo et al, 2013).

ارزش افرینی برای مشتری، تعهد تلویحی سازمان به مشتریان با هدف فراهم آوردن مجموعه ای ویژه از ارزش ها برای آنها است. این خلق ارزش با ابزارهایی چون قیمت مناسب، کیفیت عالی، ایجاد حق انتخاب، راحتی و سرعت در خرید کالاها و خدمات و غیره تجلی می یابد.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری ” می باشد که در حجم 29 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

  • قاعده منع محاکمه و مجازات مجدد در حقوق کیفری بین المللی

    قاعده منع محاکمه و مجازات مجدد در حقوق کیفری بین المللی منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد پایان نامه قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف در…

  • پاورپوینت تفاوت ارتباط کلامی و غیرکلامی

    پاورپوینت تفاوت ارتباط کلامی و غیرکلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفاوت ارتباط کلامی و غیرکلامی جهت رشته آموزشی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       جلسه…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش - مولفان احمد آذربانی – رضا کلانتری

    پاورپوینت کتاب و درس اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش - مولفان احمد آذربانی – رضا کلانتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش - مولفان احمد آذربانی – رضا…

  • تسریع پردازش تصاویر با استفاده از ماتریس اسپارس

    تسریع پردازش تصاویر با استفاده از ماتریس اسپارس پردازش تصویر الگوریتم های موازی تسریع پردازش تصاویر الگوریتم های فشرده سازی تصاویر کاربرد ماتریس اسپارس در پردازش تصویر دانلود پایان نامه مهندسی کامپیوتر دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر تسریع پردازش تصاویر…

  • مبانی نظری ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران

    مبانی نظری ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران اعلامیه های سود نقدی تفاضل بازده قیمتی سهام اعلامیه های سود نقدی شرکتها رابطه اعلامیه های سود نقدی با بازده نقدی رابطه اعلامیه های…

  • پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری

    پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری دانلود رایگان پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) اهداف CRM فرایند پیاده سازی…

  • مبانی نظری مسئولیت مدنی شهرداری

    مبانی نظری مسئولیت مدنی شهرداری مسئولیت مدنی شهرداری توجیه مسئولیت مدنی شهرداری مبانی مسئولیت مدنی شهرداری رابطه بین مسئولیت مدنی شهرداری و دولت دانلود تحقیق مسئولیت مدنی شهرداری مبانی نظری مسئولیت مدنی شهرداری دانلود مبانی نظری مسئولیت مدنی شهرداری رفتن…

  • پاورپوینت تونی گارنیه و چگونگی تأثیر گارنیه بر روند شهرسازی قرن بیستم

    پاورپوینت تونی گارنیه و چگونگی تأثیر گارنیه بر روند شهرسازی قرن بیستم پاورپوینت آثار تونی گارنیه پاورپوینت تونی گارنیه پاورپوینت چگونگی تأثیر گارنیه بر روند شهرسازی قرن بیستم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تونی گارنیه و چگونگی تأثیر گارنیه…

  • پاورپوینت مذاکرات تجاری و قرارداد

    پاورپوینت مذاکرات تجاری و قرارداد پاورپوینت مذاکرات تجاری و قرارداد مفهوم مذاكره مهارتهاي مذاكره مراحل مذاكره كسب آمادگي در مذاكرات ارزيابي طرف مقابل قرارداد و مفاد آن نکات مهم در عقد قرارداد خريد قرارداد و مفاد آن پيگيري قرارداد رفتن…

  • تحلیل صور خیال در شاهنامه فردوسی و بررسی ترکیبها و تصاویر در آن

    تحلیل صور خیال در شاهنامه فردوسی و بررسی ترکیبها و تصاویر در آن عناصر خیال در شاهنامه شناخت تصاویر و تركیبها در شاهنامه شناخت شیوه های تصویر سازی در شاهنامه تنوع مجاز در شاهنامه استعاره در شاهنامه تشبیه در شاهنامه…

  • دانلود پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد

    دانلود پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد جهت رشته علوم اجتماعی در 23 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         سوء مصرف مواد…

  • پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت

    پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت جهت رشته ی مدیریت در قالب 67 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شخص یا واحدی…

  • دانلود تحقیق کیفیت زندگی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت زندگی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت زندگی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع بر رضایت و وفاداری آنان

    پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع بر رضایت و وفاداری آنان پرسشنامه پاسخگویی سازمانی پرسشنامه پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع پرسشنامه رضایت و وفاداری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در…

  • پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان

    پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان پاورپوینت بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان بررسی استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان استفاده از انرژي هاي خورشيدي در صنعت ساختمان تحقیق استفاده از…

  • شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای

    شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای عملیات روانی شگردهای تبلیغاتی جنگ نرم فضای رسانه ای عملیات روانی شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ای دانلود…

  • FsQCA

    FsQCA FsQCA رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه این مطالعه از آنالیز تطبیقی کیغی با مجموع فازی (fsQCA) با استفاده از fs/QCA 2.5 (راجین و داوی ، 2014) استفاده میکند. fsQCA با یکپارچه سازی مجموعه فازی و منطق نامعلوم (زاده…

  • پرسشنامه اثرگذاری انگیزش بر عملکرد رفتار افراد در سازمان

    پرسشنامه اثرگذاری انگیزش بر عملکرد رفتار افراد در سازمان پرسشنامه انگیزش پرسشنامه عملکرد رفتار پرسشنامه عملکرد رفتار فرد پرسشنامه عملکرد رفتار فرد در سازمان ها رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر انگیزش بر عملکرد رفتار فرد در…

  • طراحی و مدلسازی باس شبكه كنترل محلی

    طراحی و مدلسازی باس شبكه كنترل محلی كنترلر CAN شبكه كنترل محلی گذرگاه شبكه كنترل محلی طراحی و مدلسازی گذرگاه CAN طراحی و مدلسازی باس شبكه كنترل محلی بررسی و شبیه سازی عملكرد كنترلر CAN طراحی و پیاده سازی تراشه…

  • پاورپوینت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل چهار متریک های پروژه فرآیند نرم افزاری

    پاورپوینت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل چهار متریک های پروژه فرآیند نرم افزاری پاورپوینت مهندسی نرم افزار متریک های پروژه فرآیند نرم افزاری دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار متریک های پروژه فرآیند نرم افزاری پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزار…

  • دانلود پاورپوينت بررسی رابطه حمل و نقل با توريسم

    دانلود پاورپوينت بررسی رابطه حمل و نقل با توريسم پاورپوينت رابطه حمل و نقل با توريسم پاورپوينت در مورد بررسي رابطه حمل و نقل با توريسم دانلود پاورپوينت رابطه حمل و نقل با توريسم بررسي رابطه حمل و نقل با…

  • مسوولیت قراردادی پزشك در برابر بیمار

    مسوولیت قراردادی پزشك در برابر بیمار حقوق بیمار رابطه سببیت و تمیز سبب مسوولیت قراردادی پزشک مسؤولیت مبتنی بر تقصیر مسوولیت پزشک در برابر بیمار مسوولیت قراردادی پزشك در برابر بیمار دانلود پایان نامه رشته حقوق خصوصی رفتن به سایت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد نارضایتی بدنی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد نارضایتی بدنی فصل دوم پایان نامه نارضایتی بدنی مبانی نظری نارضایتی بدنی پیشینه تحقیق نارضایتی بدنی پیشینه داخلی نارضایتی بدنی پیشینه خارجی نارضایتی بدنی پیشینه پژوهش نارضایتی بدنی پیشینه نظری نارضایتی بدنی ادبیات…

  • بررسی مرور زمان در حقوق ایران

    بررسی مرور زمان در حقوق ایران تعریف مرور زمان مرور زمان چیست مرور زمان در نظام حقوقی مرور زمان در حقوق ایران مرور زمان در امور کیفری مشروعیت مرور زمان کیفری انواع و اقسام مرور زمان کیفری مرور زمان کیفری…

  • پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت چهارم

    پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت چهارم پاورپوينت احکام مسجد قسمت چهارم دانلود پاورپوينت احکام مسجد قسمت چهارم پاورپوینت درباره احکام مسجد قسمت چهارم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت چهارم جهت رشته فقه و…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد مخابرات سیستم پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G.728 بر روی پردازنده TMS320C5402

    پایان نامه کارشناسی ارشد مخابرات سیستم پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G.728 بر روی پردازنده TMS320C5402 دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مخابرات خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی کارشناسی ارشد مخابرات پایان نامه کارشناسی ارشد مخابرات پایان…

  • پاورپوینت آمار و مدلسازی

    پاورپوینت آمار و مدلسازی پاورپوینت آمار توصیفی+pdf پاورپوینت مثال برای آمار توصیفی پاورپوینت آمار توصیفی در spss پاورپوینت تفسیر جدول آمار توصیفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمار و مدلسازی جهت رشته آمار در قالب 22 اسلاید و با فرمتpptxبصورت…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی

    دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته پاورپوینت کتاب مدیریت منابع انسانی پیشرفته تحقیق مدیریت منابع انسانی پاورپوینت پاورپوینت در خصوص مدیریت منابع انسانی پاورپوینت در مورد مدیریت منابع انسانی فایل پاورپوینت مدیریت منابع انسانی رفتن به…

  • ارائه یك فاكتور فراموشی پویا در الگوریتم RLS و بكارگیری آن در شناسایی و ردیابی

    ارائه یك فاكتور فراموشی پویا در الگوریتم RLS و بكارگیری آن در شناسایی و ردیابی فاکتور فراموشی RLS ماتریس همبستگی گرادیان MSE رفتن به سایت اصلی

  • ابعاد انگیزش و نقش آن در سازمانها و نگرش اسلامی به آن

    ابعاد انگیزش و نقش آن در سازمانها و نگرش اسلامی به آن ابعاد انگیزش ابعاد انگیزش شغلی ابعاد انگیزشی پایان نامه انگیزش پایان نامه انگیزش شغلی پایان نامه انگیزش کارکنان پایان نامه انگیزه پایان نامه در مورد انگیزش نقش انگیزش…

  • بررسی ارث به عنوان آثار مالی انحلال نکاح

    بررسی ارث به عنوان آثار مالی انحلال نکاح ارث پس از طلاق ارث پس از فوت شرایط لازم جهت توارث سهم الارث هر یک از زوجین اموال مورد ارث زوج وزوجه توارث در زمان عده ی طلاق رجعی توارث در…

  • تشریح ویژگیها، مراحل و روشهای جرم پولشویی

    تشریح ویژگیها، مراحل و روشهای جرم پولشویی کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی اوصاف جرم پولشویی مراحل جرم پولشویی روشهای جرم پولشویی پولشویی در اسناد بین المللی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در دکترین پایان نامه پولشویی در حقوق ایران…

  • ماهیت جرم از نگاه های مختلف و مفاهیم حقوقی مرتبط با آن

    ماهیت جرم از نگاه های مختلف و مفاهیم حقوقی مرتبط با آن تعریغ جرم طبقه بندی جرایم مفاهیم حقوقی مرتبط با جرم ماهیت جرم در نظام حقوقی ایران تحلیل عنصر معنوی جرم دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق ماهیت جرم…

  • بررسی نیاز سنجی و اصول و مدیریت پرورش گاو

    بررسی نیاز سنجی و اصول و مدیریت پرورش گاو اصول پرورش گاو مدیریت پرورش گاو نیاز سنجی پرورش گاو جایگاه دام و دامداری بررسی نیاز سنجی و اصول و مدیریت پرورش گاو دانلود پایان نامه پرورش گاو دانلود پایان نامه…

  • فصل سوم پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در ایران خودرو

    فصل سوم پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در ایران خودرو کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان ها فصل سوم مدیریت دانش در ایران خودرو فصل سوم استقرار مدیریت دانش در ایران خودرو فصل سوم پیاده…