شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
پایان نامه با موضوع مدیریت دانش
دانلود پایان نامه مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت دانش doc
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات پژوهش 6

1-1- مقدمه 7

1-2- تشریح  و بیان مساله 7

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10

1-5- سوالات تحقیق 11

1-6- فرضیات تحقیق 12

1-7- – ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13

1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13

1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16

1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17

1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18

مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19

1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19

شکل(1-1) –  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20

1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

فصل سوم:روش تحقیق 151

3-1- مقدمه 152

3-2- نوع  پژوهش 153

3-3- جامعه آماری 154

3-4- نمونه آماری 155

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157

3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159

3-7- روایی و پایایی 159

3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161

3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163

3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164

جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 167

4-1- مقدمه 168

جدول (4-1)- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 168

شکل (4-1)- نمودار دایره ای توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 169

جدول(4-2)- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 169

شکل (4-2)- نمودار دایره ای فراوانی سن پاسخ دهندگان 170

جدول(4-3)-توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان 171

شکل (4-3)- نمودار دایره ای فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان 172

4-3- آمار توصیفی متغیرها 172

جدول (4-4)-آمار توصیفی متغیرها 172

4-3-1- قابلیت مدیریت دانش 174

شکل(4-4)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیرقابلیت مدیریت دانش با منحنی توزیع نرمال 175

4-3-2- مشتری گرایی 176

شکل(4-5)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر مشتری گرایی با منحنی توزیع نرمال 177

4-3-3- تکنولوژی CRM 178

شکل(4-6)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر تکنولوژی CRM با منحنی توزیع نرمال 179

4-3-4- عوامل سازمانی 180

شکل(4-7)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر عوامل سازمانی با منحنی توزیع نرمال 181

4-3-5- موفقیت CRM 182

شکل(4-8)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر موفقیت CRM با منحنی توزیع نرمال 183

4-4- آمار استنباطی: 183

جدول (4-5)- شاخص های ارزیابی برازش کلی مدل 184

4-4-2- حالت تخمین استاندارد مدل 185

شکل (4-9) تخمین استاندارد مدل 186

جدول (4-6)- ضرایب مدل برازش شده 187

 

فصل پنجم:یافته ها، نتایج و پیشنهادات 189

5-1- مقدمه 190

5-2- بانک پاسارگاد در یک نگاه 191

5-3- نتیجه گیری 192

5-3-1- فرضیات پژوهش: 192

 

فهرست منابع 199

منابع لاتین : 201

ضمائم و پیوست ها 206

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری 207

خروجی های نرم افزاری : 211

 

  • پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری

    پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی نگاهی کوتاه به نقش ارتباط خانوادگی در كاهش اختلالات رفتاری جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 69 اسلاید و…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 5 - حسابداری رويدادهای بعد از تاريخ ترازنامه

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 5 - حسابداری رويدادهای بعد از تاريخ ترازنامه پاورپوینت حسابداری رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه پاورپوینت استاندارد حسابرسی رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه پاورپوینت استانداردهای حسابداری رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 5…

  • مقاله کامل نظریه برچسب زنی

    مقاله کامل نظریه برچسب زنی نظریه برچسب زنی مقاله نظریه برچسب زنی محورهای اصلی نظریه برچسب زنی نظریه برچسب زنی در منابع اسلامی راهکارهای پیشگیری از برچسب زنی نظریه برچسب زنی در جرم شناسی نظریه برچسب زنی doc رفتار برچسب…

  • دانلود تحقیق در مورد انگیزش شغلی docx

    دانلود تحقیق در مورد انگیزش شغلی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش شغلی با فرمت docx در قالب 12 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب:…

  • پاورپوینت استفاد از باند گراف و شبکه پتری در شبيه سازی و مدلسازی مدارات الکترونيک قدرت

    پاورپوینت استفاد از باند گراف و شبکه پتری در شبيه سازی و مدلسازی مدارات الکترونيک قدرت پاورپوینت استفاد از باند های گراف پاورپوینت مدلسازی مدارات الکترونيک قدرت پاورپوینت شبيه سازی مدارات الکترونيک پاورپوینت استفاد از شبکه پتری پاورپوینت استفاد از…

  • دانلود تحقیق درباره علل افسردگی و درمان آن word

    دانلود تحقیق درباره علل افسردگی و درمان آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی علل افسردگی و درمان آن با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پاورپوينت درس يازدهم فارسی هفتم ابتدایی مبحث خدمات متقابل اسلام و ايران

    پاورپوينت درس يازدهم فارسی هفتم ابتدایی مبحث خدمات متقابل اسلام و ايران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس يازدهم فارسی هفتم ابتدایی مبحث خدمات متقابل اسلام و ايران در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پاورپوینت اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM)

    پاورپوینت اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM) پاورپوینت اصول مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت رایگان مدیریت کیفیت جامع دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت در مورد مدیریت…

  • پروپوزال مدیریت بستر شبکه های اجتماعی با استفاده از شبکه های مبتنی با نرم افزار

    پروپوزال مدیریت بستر شبکه های اجتماعی با استفاده از شبکه های مبتنی با نرم افزار کلمات کلیدی : پروپوزال در مورد sdn شبکه های مبتنی بر نرم افزار پروپوزال کارشناسی ارشد sdn مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی بسترهای آزمایشی شبکه…

  • بررسی و تشریح گرایش های تفکر انتقادی و سنجش آنها

    بررسی و تشریح گرایش های تفکر انتقادی و سنجش آنها کلمات کلیدی : تفکر انتقادی پایان نامه تفکر انتقادی در روانشناسی گرایش های تفکر انتقادی مولفه های تفکر انتقادی سنجش گرایش‌های تفکر انتقادی مولفه های تفکر انتقادی لیپمن مولفه های…

  • مبانی نظری بررسی علل شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران

    مبانی نظری بررسی علل شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری اسکان غیر رسمی مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های…

  • پاورپوینت درس گرافيک کامپيوتري

    پاورپوینت درس گرافيک کامپيوتري پاورپوینت جزوه درس گرافیک کامپیوتری دانشگاه آزاد پاورپوینت درس گرافیک کامپیوتری چیست پاورپوینت کتاب گرافیک کامپیوتری پاورپوینت آموزش گرافیک کامپیوتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس گرافيک کامپيوتري جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب…

  • استرداد مجرمین

    استرداد مجرمین استرداد مجرمین حقوق مجرمین دانلود مقاله استرداد مجرمین مراحل جستجوی گمشدگان بین‌المللی شرایط استرداد مجرمین رفتن به سایت اصلی استرداد مجرمین   استرداد مجرمین: مفهوم لغوی استرداد عبارت است از: بازگرداندن، تسلیم شدن و باز فرستادن، پس فرستادگی…

  • پاورپوینت آمار توصیفی و استنباطی

    پاورپوینت آمار توصیفی و استنباطی پاورپوینت نمودار چندبر فراوانی پاورپوینت نمودار چندبر فراوانی در اکسل پاورپوینت نمودار چندبر فراوانی تجمعی پاورپوینت شاخص‌های پراکندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمار توصیفی و استنباطی جهت رشته آمار در قالب 26 اسلاید…

  • پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

    پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار پاورپوینت آموزش بازاریابی و مدیریت بازار پاورپوینت بازاریابی پاورپوینت مدیریت بازار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار جهت رشته اقتصاد در قالب 300 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش مبانی نظری تعارض نقش پیشینه تحقیق تعارض نقش مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش پیشینه پژوهش تعارض نقش ادبیات نظری تحقیق تعارض نقش دانلود مبانی نظری تعارض نقش دانلود پیشینه تحقیق تعارض…

  • اجزا هوش معنوی و بررسی نقش آگاهی متعالی در ابراز آن

    اجزا هوش معنوی و بررسی نقش آگاهی متعالی در ابراز آن کلمات کلیدی : اجزا هوش معنوی هوش معنوی کینگ هوش معنوی در سازمان پایان نامه هوش معنوی هوش معنوی و سلامت روان ویژگی ها و مولفه های هوش معنوی…

  • پاورپوینت استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی

    پاورپوینت استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی پاورپوینت بازاریابی بین المللی چیست پاورپوینت بازاریابی بین المللی و صادرات پاورپوینت بازاریابی بین المللی ppt پاورپوینت بازاریابی بین المللی کتاب پاورپوینت بازاریابی بین المللی پیام نور رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت معرفی و تحليل عناصر معماری به عنوان دانه های سازنده فضاهای شهری و نقش آن در سيما، بافت و معماری شهری

    پاورپوینت معرفی و تحليل عناصر معماری به عنوان دانه های سازنده فضاهای شهری و نقش آن در سيما، بافت و معماری شهری پاورپوینت عناصر معماری ایرانی پاورپوینت عناصر معماری مدرن پاورپوینت عناصر معماری سنتی پاورپوینت انواع فضا در معماری پاورپوینت عناصر…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش کاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش کاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزش کاری مبانی نظری انگیزش کاری پیشینه تحقیق انگیزش کاری پیشینه داخلی انگیزش کاری پیشینه خارجی انگیزش کاری پیشینه پژوهش انگیزش کاری پیشینه نظری انگیزش کاری…

  • ماهیت و ویژگی های مهارت های اجتماعی و پیامدهای آن

    ماهیت و ویژگی های مهارت های اجتماعی و پیامدهای آن طبقه بندی مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارت های اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی نابینایان فرآیندهای عاطفی در مهارت های اجتماعی فرآیندهای شناختی در مهارت های اجتماعی سازگاری اجتماعی…

  • پاورپوینت نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي

    پاورپوینت نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي کلمات کلیدی : پاورپوینت نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي تحقیق نظريه هاي رشد و توسعه اقتصادي نظريه رشد اقتصادي ديويد ريكاردو تئوري مالتوس تئوري شومپيتر نظريه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری شرکت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری شرکت مبانی نظری سرمایه فکری شرکت دانلود مبانی نظری سرمایه فکری شرکت پیشینه تحقیق سرمایه فکری شرکت ادبیات نظری سرمایه فکری شرکت فصل دوم پایان نامه سرمایه فکری شرکت مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت گسل ها در 31 اسلاید همراه با شکل و تصاویر دقیق و جزییات گسل ها

    پاورپوینت گسل ها در 31 اسلاید همراه با شکل و تصاویر دقیق و جزییات گسل ها رفتن به سايت اصلي در این پروژه دانلود پاورپوینت گسل ها در 31 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل…

  • کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت

    کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت کنترل کیفیت توربو کمپرسور کنترل کیفیت چند متغیره شرکت توربو کمپرسور نفت کنترل کیفیت چند متغیره در شرکت توربو کمپرسور نفت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش…

  • معامله اعضا بدن انسان در فقه اماميه

    معامله اعضا بدن انسان در فقه اماميه معامله اعضای بدن موارد جواز قطع اعضاء انسان بررسی احکام فقهي قطع عضو احکام معامله اعضای بدن در اسلام معامله اعضاء بدن انسان در فقه شیعه بررسی فقهی رابطه انسان و اعضاء بدن…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش داده کاوی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش داده کاوی مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی فصل دوم پایان نامه داده کاوی مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات و مبانی…

  • تعریف سازگاری اجتماعی در روانشناسی و عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی

    تعریف سازگاری اجتماعی در روانشناسی و عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی کلمات کلیدی : انواع سازگاری در روانشناسی تعریف مفهومی سازگاری اجتماعی تعریف عملیاتی سازگاری اجتماعی دیدگاههای نظری درباره سازگاری عوامل مؤثر بر سازگاری اجتماعی تعریف سازگاری اجتماعی در روانشناسی…

  • دانلود تحقیق در مورد مدیریت زمان docx

    دانلود تحقیق در مورد مدیریت زمان docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مدیریت زمان با فرمت docx در قالب 70 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • دانلود پاورپوینت ارزیابی کار و زمان

    دانلود پاورپوینت ارزیابی کار و زمان پاورپوینت در مورد ارزیابی کار و زمان پاورپوینت مطالعه کار و زمان پاورپوینت فرایند کار و زمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی کار و زمان جهت رشته مدیریت در 54 اسلاید و…

  • پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل ده مهندسی سيستم

    پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل ده مهندسی سيستم پاورپوينت مهندسی نرم افزار مهندسی سيستم دانلود پاورپوينت مهندسی نرم افزار مهندسی سيستم پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزار مهندسی سيستم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم…

  • مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل

    مقاله تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده در حقوق ایران و اسناد و مدارک بین الملل مفهوم خانواده بزهکاری اطفال بزهکاری نوجوانان بزهکاری اطفال و نوجوانان عوامل بزهکاری دانلود مقاله رشته حقوق تعریف و بررسی لغوی و حقوقی خانواده…

  • یک مدل ارزیابی ریسک برای زنجیره های تامین (ترجمه)

    یک مدل ارزیابی ریسک برای زنجیره های تامین (ترجمه) کلمات کلیدی : مدیریت ریسک ، زنجیره تأمین ، FMEA ، AHP ، WP رفتن به سایت اصلی چکیده هدف: این تحقیق یک روش شناسی یکپارچه برای ارزیابی خطرات موجود در…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد فرآیند های کاری

    دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد فرآیند های کاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد فرآیند های کاری جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • ابعاد جو سازمانی و بررسی عوامل موثر بر آن

    ابعاد جو سازمانی و بررسی عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : جو سازمانی در ایران انواع جو سازمانی ابعاد جو سازمانی رویکردهای جو سازمانی نظریه های جو سازمانی جو روانشناختی سازمانی تعریف جو سازمانی در مدیریت مدل جو سازمانی…