بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

  • ارکان، آثار و اوصاف حقوقی معاملات با حق استرداد و وجوه افتراق و تشابه آن با مفاهیم مشابه

    ارکان، آثار و اوصاف حقوقی معاملات با حق استرداد و وجوه افتراق و تشابه آن با مفاهیم مشابه پایان نامه معاملات با حق استرداد ماهیت معاملات با حق استرداد ارکان معاملات با حق استرداد آثار معامله با حق استرداد اوصاف…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 ریاضی دوم - جمع و تفریق اعداد دو رقمی

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 ریاضی دوم - جمع و تفریق اعداد دو رقمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 2 ریاضی دوم - جمع و تفریق اعداد دو رقمی به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس مبانی نظری ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه تحقیق ​​​​​​​سبک های مقابله با استرس پیشینه داخلی ​​​​​​​سبک های…

  • پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد بر عدالت و تعهد سازمانی

    پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد بر عدالت و تعهد سازمانی پرسشنامه مدیریت اجرایی پرسشنامه مدیریت اجرایی با تعهد بالا پرسشنامه مدیریت اجرایی با اعتماد پرسشنامه مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد پرسشنامه عدالت پرسشنامه تعهد…

  • پاورپوینت شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها

    پاورپوینت شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها دانلود پاورپوینت شرکت های سهامی قوانین تأسیس شرکتهای سهامی انتشار سهام در شرکتهای سهامی پذیره نویسی بورس و فرا بورس وانحلال شرکت…

  • پاورپوینت نظریه یادگیری بوروس فردریک اسکینر

    پاورپوینت نظریه یادگیری بوروس فردریک اسکینر پاورپوینت نظریه یادگیری پاورپوینت نظریه اسکینر پاورپوینت نظریه های یادگیری پاورپوینت درباره نظریه یادگیری پاورپوینت درمورد نظریه یادگیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه یادگیری بوروس فردریک اسکینر جهت رشته ی روان شناسی…

  • پاورپوینت آشنایی با تصمیم گیری در مسائل مالی

    پاورپوینت آشنایی با تصمیم گیری در مسائل مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تصمیم گیری در مسائل مالی جهت رشته اقتصاد در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • خودكشی مساعدت شده به معلولین؛چالشی پیرامون حق انتخاب مرگ در حقوق كیفری

    خودكشی مساعدت شده به معلولین؛چالشی پیرامون حق انتخاب مرگ در حقوق كیفری خودكشی مساعدت شده پزشكی خودكشی مساعدت شده آسیب پذیری مضاعف حق انتخاب مرگ توانبخشی تضمینات حقوقی تبعیض ناروا كرامت انسانی خودكشی مساعدت شده به معلولین؛چالشی پیرامون حق انتخاب…

  • برنامه سازی در رسانه و نقش تکنولوژی در آن با تاکید بر رویکرد مدیران و طبقه بندی برنامه ها

    برنامه سازی در رسانه و نقش تکنولوژی در آن با تاکید بر رویکرد مدیران و طبقه بندی برنامه ها دیدگاه ها درباره نقش رسانه کارکردهای رسانه ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه تکنولوژی و مدیریت رسانه انواع رویکرد مدیران رسانه…

  • پاورپوینت فصل 8 علوم ششم ابتدایی مبحث تولید مثل

    پاورپوینت فصل 8 علوم ششم ابتدایی مبحث تولید مثل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل 8 علوم ششم ابتدایی مبحث تولید مثل در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مقاله رشته اقتصاد با عنوان تعاون

    مقاله رشته اقتصاد با عنوان تعاون تعاون تسهیلات اعتباری صندوق تعاون کشور تعاون در ایران و جهان دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان تعاون سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه…

  • پاور پوینت درس 23 مبحث بهره وری کتاب مطالعات اجتماعی نهم

    پاور پوینت درس 23 مبحث بهره وری کتاب مطالعات اجتماعی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات اجتماعی نهم متوسطه مبحث بهره وری در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت قانون جنگلات

    دانلود پاورپوینت قانون جنگلات پاورپوینت قوانین جنگل پاورپوینت درمورد قانون جنگل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون جنگلات جهت رشته محیط زیست در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت بهره وری و تجزيه وتحليل آن در سازمانها

    پاورپوینت بهره وری و تجزيه وتحليل آن در سازمانها پاورپوینت بهره وری و تجزيه وتحليل آن در سازمانها دانلود پاورپوینت بهره وری و تجزيه وتحليل پاورپوینت بهره وری و تجزيه وتحليل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهره وري…

  • ابعاد سازگاری اجتماعی و ویژگی های افراد دارای سازگاری اجتماعی

    ابعاد سازگاری اجتماعی و ویژگی های افراد دارای سازگاری اجتماعی ابعاد سازگاری اجتماعی رویکردهای سازگاری اجتماعی پایان نامه سازگاری اجتماعی نظریه های سازگاری اجتماعی تعریف سازگاری اجتماعی در روانشناسی عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی تاریخچه بررسی سازگاری اجتماعی رفتن به…

  • پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع مفاهیم سود برای گزارشگری مالی

    پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری جلد اول تألیف دکتر شباهنگ با موضوع مفاهیم سود برای گزارشگری مالی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ با موضوع مفاهیم سود برای گزارشگری مالی پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری…

  • پرسشنامه معنویت در محیط کار

    پرسشنامه معنویت در محیط کار پرسشنامه معنویت در محیط کار دانلود پرسشنامه معنویت در محیط کار پرسشنامه معنویت در محیط کار» میلیمن و همکاران پرسشنامه معنویت سازمانی میلیمن دانلود پرسشنامه معنویت سازمانی دانلود پرسشنامه معنویت سازمانی میلیمن رفتن به سایت…

  • پروپوزال ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان

    پروپوزال ارزیابی تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان در فرآیند تصمیم گیری از دیدگاه کارکنان پروپوزال تصمیم‌گیری مشاركتی پروپوزال فناوری اطلاعات پروپوزال مدیریت مشارکتی پروپوزال تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت سازمان تاثیر فناوری اطلاعات در فرآیند تصمیم گیری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی داخلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی داخلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی داخلی مبانی نظری بازاریابی داخلی پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی پیشینه داخلی بازاریابی داخلی پیشینه خارجی بازاریابی داخلی پیشینه پژوهش بازاریابی داخلی پیشینه نظری بازاریابی داخلی…

  • تحقیق آشنایی با حقوق قرارداد بیع متقابل (BUY BACK ) با تأکید بر حوزه های نفت و گاز

    تحقیق آشنایی با حقوق قرارداد بیع متقابل (BUY BACK ) با تأکید بر حوزه های نفت و گاز کلمات کلیدی : تحقیق بیع متقابل(BUY BACK) مقاله بیع متقابل(BUY BACK) اصطلاح BUY BACK تعریف BUY BACK ماهیت خاص قررداد BUY BACK…

  • پاورپوینت آشنایی با هاری عفونی حاد

    پاورپوینت آشنایی با هاری عفونی حاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با هاری عفونی حاد جهت رشته پزشکی در قالب 26 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی

    پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيولوژيکی جهت رشته پرستاری در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         از نظر…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی معنوی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی معنوی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی معنوی مبانی نظری بهزیستی معنوی پیشینه تحقیق بهزیستی معنوی پیشینه داخلی بهزیستی معنوی پیشینه خارجی بهزیستی معنوی پیشینه پژوهش بهزیستی معنوی پیشینه نظری بهزیستی معنوی ادبیات…

  • پاورپوینت کشورهای در حال توسعه در ISO

    پاورپوینت کشورهای در حال توسعه در ISO رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کشورهای در حال توسعه درISO جهت رشته مدیریت در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص کیفی میوه توت فرنگی رقم کاماروسا

    تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص کیفی میوه توت فرنگی رقم کاماروسا توت فرنگی پوتریسین نیتریک اکسید کلرید کلسیم رقم کاماروسا خواص کیفی میوه توت فرنگی تأثیر پوتریسین، نیتریک اکسید و کلرید کلسیم بر روی خواص…

  • دانلود پاورپوینت فصل یک تا پنج ریاضی هفتم

    دانلود پاورپوینت فصل یک تا پنج ریاضی هفتم پاورپوینت فصل یک تا پنج ریاضی پایه هفتم پاورپوینت درس راهبرد رسم شکل ریاضی هفتم پاورپوینت درس عدد های صحیح ریاضی هفتم دانلود پاورپوینت ریاضی هفتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی آمادگی جسمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی آمادگی جسمانی فصل دوم پایان نامه آمادگی جسمانی مبانی نظری آمادگی جسمانی پیشینه تحقیق آمادگی جسمانی پیشینه داخلی آمادگی جسمانی پیشینه خارجی آمادگی جسمانی پیشینه پژوهش آمادگی جسمانی پیشینه نظری آمادگی جسمانی ادبیات نظری آمادگی…

  • پاورپوینت تهیه فراورده های سلولی و پلاسمایی

    پاورپوینت تهیه فراورده های سلولی و پلاسمایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تهیه فراورده های سلولی و پلاسمایی جهت رشته ی پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت آموزش کاشت زعفران

    دانلود پاورپوینت آموزش کاشت زعفران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش کاشت زعفران جهت رشته کشاورزی در 12 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پياز زعفران داراي غده (corm)…

  • پاورپوینت نقش روی در سلامت و ترميم شكستگی استخوان

    پاورپوینت نقش روی در سلامت و ترميم شكستگی استخوان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش روی در سلامت و ترميم شكستگی استخوان جهت رشته پرستاری در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت درس 5 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث جمعیت ایران

    پاورپوینت درس 5 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث جمعیت ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث جمعیت ایران در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • نقش ورزش در خودباوری جانبازان و نحوه خدمات رسانی به جانبازان در ایران

    نقش ورزش در خودباوری جانبازان و نحوه خدمات رسانی به جانبازان در ایران جانبازی درایران مشکلات مربوط به جانبازان سازمان های متولی امور جانبازان نقش ورزش در خودباوری جانبازان تحقیق درباره معلولیت جسمی و جانبازی نحوه خدمات رسانی به جانبازان…

  • پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان درباره حفظ رابطه با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری

    پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان درباره حفظ رابطه با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری پرسشنامه نگرش مشتریان پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان پرسشنامه حفظ رابطه با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان…

  • پاورپوینت نازک کاری ساختمان

    پاورپوینت نازک کاری ساختمان پاورپوینت عکسهای نازک کاری ساختمان پاورپوینت ابزار نازک کاری ساختمان پاورپوینت مراحل نازک کاری ساختمان پاورپوینت لیست نازک کاری ساختمان دانلود پاورپوینت نازک کاری ساختمان پاورپوینت نازک کاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نازک کاری…

  • دانلود تحقیق در مورد فرزندپروری و نظریه های آن docx

    دانلود تحقیق در مورد فرزندپروری و نظریه های آن docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فرزند پروری با فرمت docx در قالب 58 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …