بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

پایان نامه مدیریت دانش
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت دانش در بانک صادرات
پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند.

 

هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL  استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است.

 

نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری  و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری  تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود.

 

 

 

 

مقدمه:

روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را  که سازمان ها در ارتباطشان با  دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:”مصرف کننده” یا ” مشتری”.

 

در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل  سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد  در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست.

 

بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی  در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های  بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند.

 

امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند.

 

 

 بیان مساله:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio,2011)

 

تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)

هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود.

 

در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم  شده است(Castells,1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد “مزیت رقابتی “نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse,1999;Salmador &Bueno,2007). علاوه بر این در سالهای اخیر “دانش” به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner,2001;Drucker,1993)

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول کلیات تحقیق     13

کلیات پژوهش.    13

مقدمه:     14

بیان مساله .    15

ابعاد مساله و مدل مفهومی تحقیق .    17

تعریف عملیاتی     19

فرضیه ها    20

اهداف تحقیق .   20

اهداف علمی    20

اهداف کاربردی .   20

هدف کاربردی .   20

جنبه ی نوآوری و جدید بودن تحقیق    20

 

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق    21

مقدمه   22

تعاریف:    22

مدیریت دانش(KM) .   23

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)    24

لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی   26

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM).   27

عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری. .  30

فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   31

مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   32

تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) .   32 

تاریخچه    33

اهمیت .   36

موضوعات مورد بحث در CRM .   37

مشتری    37

ارتباط .   39

مدیریت    39

انواع CRM: .   40

مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .   40

شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : .   42   

اتوماسیون نیروی فروش(SFA)    42

پشتیبانی و خدمات مشتری .   43

اتوماسیون بازاریابی موسسه .   44

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .   44

فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ    45

داده کاوی .   45

قابلیت های داده کاوی    46

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی    46

انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM :    47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فرایند” .   47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “استراتژی” .   49

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فلسفه”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “قابلیت”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “تکنولوژی” .   51

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری :   52

از دیدگاه بارنت .   52

از دیدگاه نول .   52

از دیدگاه سویفت .   53

از دیدگاه گالبریث و راجرز .   53

از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون .   54

مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM   54

فرآیندها .   55

عوامل انسانی . .   56

تکنولوژی .    57

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری  .   59

مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری : .   62

برنامه ریزی  .  62

پایه ریزی . .  62

اجرا .   63

موانع و عوامل شکست CRM .   63

 

فصل سوم روش تحقیق  66

مقدمه  .  67

انواع پژوهش .   68

جامعه آماری .   70

نمونه آماری    70

ابزار گردآوری داده ها .   71

ویژگی های فنی پرسشنامه : .   72

روایی پرسشنامه .   72

پایایی  پرسشنامه    72

 

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها   73

مقدمه .   74

توصیف داده ها    75

تحلیل داده ها .   78

بیان مدل .   78

تخمین مدل    79

ساخت ماتریس کواریانس    80

ارزیابی تناسب مدل    85

آزمون مجذور کای،مجذور کای به درجه آزادی .   85

شاخص GFI،AGFI .   86

شاخصRMSRیاRMR    86

تفسیر و تعبیر مدل    86

تحلیل مدل اندازه گیری (Measurement model) .   87

پاسخ به فرضیات پژوهش با استفاده از معادلات ساختاری (SEM)    90

تحلیل ضریب تعیین(R2)    95

خلاصه نتایج آزمون ها فرضیه ها .   95

نمودارهای هیستوگرام برای متغیرهای پژوهش .   96

نتایج ازمون آلفای کرونباخ برای متغیرها    99

 

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهاد   101

مقدمه    102

نتایج پژوهش .   102

پیشنهادهای پژوهش .   106

منابع    107

پیوست    112

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

شکل1-1:مدل ساختاری اجرای موفقیت آمیز CRM. 18

جدول 1-2:تعارف مرتبط با مدیریت دانش(KM) . 23

جدول 2-2: تعارف مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)  25

شکل 1-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه سوئیفت .  48

شکل 2-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کایی تایم .  48

جدول 3-2:مزایای مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه چن و چن   60

جدول 4-2: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس واحدهای مرتبط با آن .  61

جدول 1-3: شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرها   71

شکل 1-4:ترکیب جنسیتی پاسخ دهندگان .  75

شکل 2-4: وضعیت خدمت پاسخ دهندگان   76

شکل 3-4: وضعیت تحصیلی پاسخ دهندگان   76

شکل 4-4: ترکیب سنی پاسخ دهندگان .  77

شکل5-4: سابقه فعالیت شرکت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری .  77

شکل6-4: نمایش مراحل اساسی تحلیل   78

جدول1-4: میانگین واریانس استخراج شده و ماتریس کواریانس متغیرها   81

شکل 7-4: مدل تحقیق در حالت تخمین ضرایب استاندارد   82

شکل8-4: مدل تحقیق در حالت معناداری ضرایب   83

شکل9-4: مدل ساختاری در حالت تخمین ضرایب استاندارد .  84

شکل10-4: مدل ساختاری در حالت معناداری ضرایب   84

جدول2-4: شاخص های برازش مدل .  88

جدول3-4:بارهای عاملی متغیرهای برون زا   89

جدول4-4: بارهای عاملی متغیرهای درون زا   90

جدول5-4: ضرایب مسیر،آماره t .  92

شکل11-4: نمودار هیستوگرام متغیرتوانایی های مدیریت دانش .  97

شکل12-4: نمودار هیستوگرام متغیر عوامل سازمانی .  98

شکل13-4: نمودار هیستوگرام متغیر فنآوری CRM   98

شکل14-4: نمودار هیستوگرام متغیر مشتری مداری   99

شکل15-4: نمودار هیستوگرام متغیر موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری .  99

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروش

    پاورپوینت آشنایی با مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت سیستمهای بازاریابی و فروش جهت رشته مدیریت در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت MMPI-2 و تشخیص و بررسی اختلال شخصیت

    پاورپوینت MMPI-2 و تشخیص و بررسی اختلال شخصیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت MMPI-2 و تشخیص و بررسی اختلال شخصیت جهت رشته روانشناسی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت مهندسی ژنتیک زیست شناسی و آزمایشگاه سال چهارم

    پاورپوینت مهندسی ژنتیک زیست شناسی و آزمایشگاه سال چهارم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی ژنتیک زیست شناسی و آزمایشگاه سال چهارم جهت رشته پزشکی در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی

    تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی استقرار مدیریت دانش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش پایان نامه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی پایان نامه عوامل موثر بر استقرار مدیریت…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت برج داوینچی

    دانلود پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت برج داوینچی پاورپوینت برج داوینچی پاورپوینت ساخت برج داوینچی پاورپوینت آشنایی بامراحل ساخت برج داوینچی پاورپوینت صفر تا صد مراحل ساخت برج داوینچی پاورپوینت برج داوینچی چطور ساخته شد؟ رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت تدوین استانداردها از دیدگاه مسایل سیاسی

    پاورپوینت تدوین استانداردها از دیدگاه مسایل سیاسی پاورپوینت تدوین استانداردها از دیدگاه مسایل سیاسی رفتن به سايت اصلي پاورپوینت تدوین استانداردها از دیدگاه مسایل سیاسی به تعداد 30 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان حسابداری   مقدمه تئوري‌ها…

  • پاورپوینت درس ساختار سلولی سال دوم دبیرستان

    پاورپوینت درس ساختار سلولی سال دوم دبیرستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس ساختار سلولی سال دوم دبیرستان جهت رشته ی پزشکی در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آموزشی پرومته

    پاورپوینت آموزشی پرومته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی پرومته جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       يكي از وظايف اصلي مديران و…

  • مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان بزهكاری به عنوان آسیب اجتماعی

    مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان بزهكاری به عنوان آسیب اجتماعی بزه بزهكاری پیشگیری از جرم بزهكاری نوجوانان دانلود مقاله رشته علوم اجتماعی با عنوان بزهكاری به عنوان آسیب اجتماعی استراتژی های پیشگیری از بزهكاری مدل تحلیلی بررسی عوامل موثر…

  • پاورپینت پیاده روهای شهری

    پاورپینت پیاده روهای شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپینت پیاده روهای شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حرکت پیاده…

  • پاورپوینت ماهیت بازار ارز و ارزشگذاری ارز

    پاورپوینت ماهیت بازار ارز و ارزشگذاری ارز پاورپوینت ماهیت بازار ارز و ارزشگذاری ارز بازار ارز و ارزشگذاری ارز اهميت نرخ ارز ارزشگذاری ارز قانون قیمت واحد تئوری قدرت خرید یکسان سطح نسبی قیمتها تعرفه و حقوق گمرکی نرخ ارز…

  • دانلود فصل هشتم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه بروکراسی ماکس وبر

    دانلود فصل هشتم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه بروکراسی ماکس وبر پاورپوینت مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت نظریه بروکراسی ماکس وبر فصل هشتم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود فصل هشتم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان…

  • ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP

    ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پایان نامه erp پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP پیاده سازی موفق سیستم برنامه ریزی منابع سازمان پایان نامه…

  • پاورپوینت ارزیابی خونریزی های مغزی در MRI

    پاورپوینت ارزیابی خونریزی های مغزی در MRI رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی خونریزی های مغزی در MRI جهت رشته پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری افسردگی

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری افسردگی مبانی نظری افسردگی چارچوب نظری افسردگی دانلود مبانی نظری افسردگی پیشینه تحقیق افسردگی پیشینه پژوهش افسردگی پیشینه نظری افسردگی پیشینه داخلی افسردگی پیشینه پژوهشی افسردگی پیشینه تحقیق افسردگی در ایران پیشینه تحقیق در مورد…

  • پاورپوینت مهارت های اصلی در فرزندپروری

    پاورپوینت مهارت های اصلی در فرزندپروری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت های اصلی در فرزند پروری جهت رشته روانشناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • تشخیص و طبقه بندی پدیده های کیفیت توان با استفاده از تبدیل موجک

    تشخیص و طبقه بندی پدیده های کیفیت توان با استفاده از تبدیل موجک کیفیت توان تبدیل موجک طبقه بندی پدیده های کیفیت توان همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله…

  • پاورپوینت مواد دی الکتریک

    پاورپوینت مواد دی الکتریک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مواد دی الکتریک جهت رشته ی شیمی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از نظر رفتار…

  • مبانی نظری عوامل انگیزشی کارکنان ستادی دانشگاه

    مبانی نظری عوامل انگیزشی کارکنان ستادی دانشگاه مبانی نظری انگیزش مبانی نظری انگیزش کارکنان عوامل انگیزشی کارکنان نظریه های محتوایی انگیزش نظریه های فرآیندی انگیزش مبانی نظری عوامل موثر بر انگیزش کارکنان عوامل موثر در انگیزش کارکنان عوامل محتوایی موثر…

  • ویژگی های تشخیصی اختلال وحشت زدگی بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5

    ویژگی های تشخیصی اختلال وحشت زدگی بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5 کلمات کلیدی : اختلال وحشت زدگی در dsm 5 اختلال وحشت زدگی در کودکان اختلال وحشت زدگی و درمان درمان اختلال وحشت زدگی علائم اختلال وحشت زدگی اختلال…

  • پاورپوینت درآمد عملياتی

    پاورپوینت درآمد عملياتی پاورپوینت درآمد عملياتی رشته ی حسابداری دانلود پاورپوینت درآمد عملياتی رشته ی حسابداری پاورپوینت درآمدرشته ی حسابداری دانلود پاورپوینت درآمد عملياتی جهت فروش کالا پاورپوینت درآمد عملياتی جهت خرید کالا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درآمد…

  • چگونگی و نحوه تعامل هنر و تفکر انتقادی برای کودکان

    چگونگی و نحوه تعامل هنر و تفکر انتقادی برای کودکان تفکر انتقادی در دانش آموزان تفکر انتقادی در دانشجویان تحقیق درباره تفکر انتقادی چگونگی تفکر انتقادی برای کودکان اهمیت برخوداری دانشجویان از تفکر انتقادی رفتن به سايت اصلي هدف از…

  • پاورپوینت بررسی تطبیقی قانون کار

    پاورپوینت بررسی تطبیقی قانون کار پاورپوینت قانون کار و تامین اجتماعی پاورپوینت قانون کار ایران پاورپوینت آموزشی قانون کار دانلود پاورپوینت قانون کار پاورپوینت آموزش قانون کار پاورپوینت درس قانون کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسي تطبيقي قانون…

  • بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک

    بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک اصول حقوقی حاکم بر تجارت الکترونیک اصول حاکم بر حقوق تجارت الکترونیک تجارت الكترونیك در تجارت بین الملل تجارت الكترونیك در حقوق بین الملل تجارت الكترونیك در حقوق در…

  • چگونگی کار گیربکس اتوماتیک

    چگونگی کار گیربکس اتوماتیک گیربکس دستی گیربکس اتوماتیک جعبه دنده های خودکار دانلود مقالات رشته مکانیک دانلود مقاله چگونگی کار گیربکس اتوماتیک دانلود مقالات مکانیک چگونگی کار گیربکس اتوماتیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک چگونگی کار گیربکس…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اثربخشی ادبیات نظری اثربخشی چارچوب نظری اثربخشی فصل دوم پایان نامه اثربخشی دانلود مبانی نظری اثربخشی پیشینه اثربخشی پیشینه تحقیق اثربخشی پیشینه داخلی اثربخشی پیشینه خارجی اثربخشی…

  • نقش مشاور در بخشهای مختلف آموزش و پرورش:نقش مشاور در كاهش افت تحصیلی

    نقش مشاور در بخشهای مختلف آموزش و پرورش:نقش مشاور در كاهش افت تحصیلی مشاوره نقش مشاور افت تحصیلی نقش نظام مشاوره و راهنمایی در سمت دهی به استعدادها مشاوره شغلی و سازگاری های حرفه ای نقش مشاور درامورتحصیلی وتربیتی دانش…

  • پاورپوینت سیستم‌های نوين اطلاعاتی مدیریت

    پاورپوینت سیستم‌های نوين اطلاعاتی مدیریت پاورپوینت سیستم‌های نوين اطلاعاتی مدیریت تحقیق سیستم‌های نوين اطلاعاتی مدیریت مقاله سیستم‌های نوين اطلاعاتی مدیریت سیستم‌های نوين اطلاعاتی مدیریت تعریف سیستم اطلاعاتی ساختار کلی یک سیستم اطلاعاتی انواع سیستم های اطلاعات سیستم‌های اطلاعاتی درهرم سازمانی…

  • چیستی و چگونگی مدل تحلیل پوششی داده ها در بررسی ارزیابی عملکرد

    چیستی و چگونگی مدل تحلیل پوششی داده ها در بررسی ارزیابی عملکرد مفهوم کارایی و انواع آن ابعاد ارزیابی عملکرد انواع کارایی از نظر فارل تفاوت بهره وری و کارایی روش های تحلیل نسبت اندازه گیری کارایی به روش تحلیل…

  • پاورپوینت پرستاری بیماران هیدرو سفالی

    پاورپوینت پرستاری بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت درمان بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت تشخیص بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت انواع بیماران هیدرو سفالی پاورپوینت بیماری هیدرو سفالی پاورپوینت بیماران هیدرو سفالی چیست پاورپوینت عمل بیماران هیدرو سفالی رفتن به…

  • پاورپوینت آجر و کاربرد آن در ساختمان

    پاورپوینت آجر و کاربرد آن در ساختمان پاورپوینت آجر چیست پاورپوینت شناخت انواع آجر پاورپوینت آجر ماشینی پاورپوینت طرز تهیه آجر پاورپوینت خشت و آجر پاورپوینت انواع چیدمان آجر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آجر و کاربرد آن در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری شناختی مبانی نظری راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه داخلی راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه خارجی راهبردهای یادگیری شناختی…

  • پاورپوينت روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت

    پاورپوينت روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت دانلود پاورپوينت روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت دانلود پاورپوينت درمورد روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت…

  • طبقه بندی زئولیتها و فرآیند تولید آنها

    طبقه بندی زئولیتها و فرآیند تولید آنها طبقه بندی زئولیتها فرآیند تولید زئولیتها خصوصیات زئولیتها فاکتور های موثر بر فرایند تولید زئولیتها خواص عمومی زئولیت ها کاربرد زئولیتها دركشاورزی كاربرد زئولیتها در تصفیه آب دانلود تحقیق زئولیت رفتن به سایت…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مبانی طب سنتی

    دانلود پاورپوینت کتاب مبانی طب سنتی پاورپوینت کتاب مبانی طب سنتی پاورپوینت طب سنتی اسلامی پاورپوینت آموزش طب سنتی ایرانی پاورپوینت اصول طب سنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مبانی طب سنتی جهت رشته طب سنتی در قالب…