ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پاورپوینت آشنایی با کتابخانه ملی چین

    پاورپوینت آشنایی با کتابخانه ملی چین پاورپوینت آشنایی با کتابخانه ملی چین پاورپوینت کتابخانه ملی چین کتابخانه ملی چین تاريخچه کتابخانه ملی چین ساختمان کتابخانه ملی چین ساختمان جديد کتابخانه ملی چین بخش های کتابخانه ملی چین رفتن به سایت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی فصل دوم پایان نامه الگوی ارتباطی مبانی نظری الگوی ارتباطی پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی پیشینه داخلی الگوی ارتباطی پیشینه خارجی الگوی ارتباطی پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی پیشینه نظری الگوی ارتباطی ادبیات نظری الگوی…

  • پاورپوینت بهداشت عمومی

    پاورپوینت بهداشت عمومی پاورپوینت بهداشت عمومی تحقیق بهداشت عمومی بهداشت عمومی تعریف بهداشت عمومي اهداف و دامنه فعاليتهاي بهداشت عمومي تاريخچه بهداشت عمومي در ايران اهميت بهداشت در کنترل بيماريها و تامين سلامت افراد تعريف سلامت و بيماري رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی دانشجویان 99 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت فرهنگی دانشجویان 99 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هویت فرهنگی پیشینه تحقیق هویت فرهنگی پیشینه داخلی هویت فرهنگی پیشینه خارجی هویت فرهنگی پیشینه پژوهش هویت فرهنگی چارچوب نظری هویت فرهنگی فصل دوم پایان…

  • پاورپوینت نگهداری از کرم ابریشم

    پاورپوینت نگهداری از کرم ابریشم دانلود پاورپوینت نگهداری از کرم ابریشم پاورپوینت نگهداری از کرم ابریشم و پروش آنها پاورپوینت نگهداری از کرم ابریشم و پیله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگهداری از کرم ابریشم جهت رشته کشاورزی در…

  • پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی

    پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی جهت رشته داروسازی در قالب 33 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 93 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش 93 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تبلیغات تجاری مبانی نظری پیشبرد فروش پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری پیشینه تحقیق پیشبرد فروش فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری فصل دوم پایان…

  • فیبرهای پلیمری تقویت شده و تاثیر آن بر افزایش شکل پذیری اتصالات بتن آرمه

    فیبرهای پلیمری تقویت شده و تاثیر آن بر افزایش شکل پذیری اتصالات بتن آرمه ورقه های FRP سازه های بتن آرمه فیبرهای پلیمری تقویت شده دانلود پایان نامه افزایش شکل پذیری اتصالات بتن آرمه دانلود پایان نامه افزایش شکل پذیری…

  • پاورپوینت مراحل ساخت برج بزرگ ميلاد

    پاورپوینت مراحل ساخت برج بزرگ ميلاد پاورپوینت قطر برج میلاد پاورپوینت الگوی برج میلاد پاورپوینت شکل برج میلاد پاورپوینت برج میلاد پاورپوینت مراحل ساخت برج پاورپوینت مراحل ساخت برج میلاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل ساخت برج بزرگ…

  • پاورپوینت آشنایی با پدیده گرمایش زمین

    پاورپوینت آشنایی با پدیده گرمایش زمین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پدیده گرمایش زمین جهت رشته جغرافیا در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پرسشنامه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی تولید ناب در شرکت ماشین سازی اراک

    پرسشنامه شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی تولید ناب در شرکت ماشین سازی اراک پرسشنامه تولید ناب دانلود پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه استاندارد تولید ناب دانلود پرسشنامه استاندارد تولید ناب پرسشنامه پیاده سازی تولید ناب پرسشنامه عوامل موثر…

  • طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با استفاده از استاندارد PMBOK

    طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با استفاده از استاندارد PMBOK دانلود پایان نامه مدیریت پروژه استاندارد PMBOK حوزه های مدیریت پروژه پروژه احداث واحد بهره برداری و نمک زدایی مسجد سلیمان طراحی و استقرار سیستم مدیریت پروژه با PMBOK…

  • الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان

    الگوی نهادینه سازی اخلاق و اخلاق حرفه ای و جایگاه راهبردی آن در سازمان کلمات کلیدی : سطوح سیستم اخلاقی تحلیل مفهوم اخلاق سازمان مدیریت اخلاق در سازمان مدل های اخلاق سازمانی ابعاد و مدل های اخلاق حرفه ای تحویلی…

  • سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت و طراحی آن برای سازمان

    سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت و طراحی آن برای سازمان پیاده سازی سیستم ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت طراحی هزینه یابی بر مبنای فعالیت طراحی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی بر مبنای…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 7 - حسابداری مخارج تحقيق و توسعه

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 7 - حسابداری مخارج تحقيق و توسعه پاورپوینت حسابداری مخارج تحقیق و توسعه پاورپوینت استاندارد حسابداری مخارج تحقیق و توسعه پاورپوینت حسابداری هزینه های تحقیق و توسعه پاورپوینت مخارج تحقیق و توسعه در حسابداری رفتن به…

  • پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان

    پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان بزهکاری وضعیت اطفال بزهكار در سیستم جزایی فعلی در ایران بزهکاری اطفال و جوانان پاشیدگی كانون خانواده دانلود پایان نامه کارشناسی روانشناسی و علوم اجتماعی با عنوان بزهکاری جوانان…

  • جنبه های کیفری حقوق کار و ابعاد حقوقی و قضایی مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان در مقررات کار ایران

    جنبه های کیفری حقوق کار و ابعاد حقوقی و قضایی مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان در مقررات کار ایران حقوق کار جرم انگاری در حقوق کار جنبه های کیفری حقوق کار مسؤولیتهای جزایی کارفرمایان دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه فصل دوم پایان نامه بازاریابی ویروسی مبانی نظری بازاریابی ویروسی پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی پیشینه داخلی بازاریابی ویروسی پیشینه خارجی بازاریابی ویروسی پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی پیشینه نظری بازاریابی ویروسی ادبیات…

  • پاورپوینت هپاتیت نوع A

    پاورپوینت هپاتیت نوع A رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هپاتیت نوع A جهت رشته ی پزشکی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تمام بیماران بطورکامل…

  • پاورپوینت دیوارپوش در ساختمان

    پاورپوینت دیوارپوش در ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دیوارپوش در ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از نخستین روزی…

  • پاورپوينت فصل دوازدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفره سلامت

    پاورپوينت فصل دوازدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفره سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل دوازدهم علوم هفتم ابتدايی مبحث سفره سلامت در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با روش تحلیل پوششی داده ها

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در نمایندگی‌های سایپا  ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت سایپا با تحلیل پوششی داده…

  • پاورپوینت درآمد، هزينه، سود و زيان غير عملياتی

    پاورپوینت درآمد، هزينه، سود و زيان غير عملياتی دانلود رایگان درآمد، هزينه، سود و زيان غير عملياتی پاورپوینت درآمد، هزينه، سود و زيان غير عملياتی ماهیت درآمد تعریف درآمد در استانداردهای ایران سود غیر عملیاتی روش درصد تکمیل پیمان گزارش…

  • پاورپوینت ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملياتی

    پاورپوینت ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملياتی پاورپوینت اصطلاحات عملیاتی پاورپوینت استراتژی اصطلاحات عملیاتی دانلود پاورپوینت ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملياتی پاورپوینت ترجمه استراتژی دانلود پاورپوینت ترجمه استراتژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملياتی جهت رشته…

  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی

    مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی…

  • دانلود تحقیق درباره شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران word

    دانلود تحقیق درباره شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و ویژگی شخصیت مدیران با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی

    پروپوزال بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات تقلبی کلمات کلیدی : برند و قصد خرید پروپوزال قصد خرید قصد خرید مصرف کننده عوامل موثر بر قصد خرید پروپوزال قصد خرید کالاهای تقلبی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات عوامل…

  • مفهوم منبع کنترل رفتار راتر و بررسی مقایسه ای آن با سطح تحصیلات معلمان و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی

    مفهوم منبع کنترل رفتار راتر و بررسی مقایسه ای آن با سطح تحصیلات معلمان و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی منبع کنترل راتر منبع کنترل رفتار دانلود پایان نامه اثر سطح تحصیلات بر رفتار معلمان تاثیر منبع کنترل رفتار بر…

  • پاورپوینت در مورد ریخته گری

    پاورپوینت در مورد ریخته گری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد ریخته گری جهت رشته ی فنی و حرفه ای در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)

    پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه) پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت پاورپوینت نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت تحقیق حاکمیت…

  • پیشینه پژوهش و فصل دوم پایان نامه راهبردهای زبان آموزی

    پیشینه پژوهش و فصل دوم پایان نامه راهبردهای زبان آموزی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه راهبردهای زبان آموزی مبانی نظری راهبردهای زبان آموزی پیشینه تحقیق راهبردهای زبان آموزی پیشینه داخلی راهبردهای زبان آموزی پیشینه خارجی راهبردهای زبان آموزی…

  • تاریخچه تصفیه خانه های آب تهران،فرآیند تصفیه آب و شرح مراحل و تاسیسات تصفیه آب

    تاریخچه تصفیه خانه های آب تهران،فرآیند تصفیه آب و شرح مراحل و تاسیسات تصفیه آب تصفیه آب تصفیه خانه آب آشامیدنی فرآیند تصفیه آب تاریخچه تصفیه خانه های آب تهران تاریخچه تصفیه خانه های آب تهران،فرآیند تصفیه آب و شرح…

  • پاورپوینت تنظیم خانواده

    پاورپوینت تنظیم خانواده کلمات کلیدی : تنظیم خانواده رابطه جنسی رحم جمعیت بارداری حاملگی حامله اسپرم کش جلوگیری از بارداری وازکتومی ضد بارداری رشد جمعیت رفتن به سایت اصلی فهرست مطالب ارائه شده در پاورپوینت تنظیم خانواده در 115 اسلاید…

  • طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی

    طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی طراحی،اجرا و مدیریت سیستم های آبیاری در کشاورزی مدیریت اجرا و نگهداری سیستم های آبیاری سیستم های آبیاری فعالیت های ترویجی كشاورزی حوزه آبیاری مدیریت سیستم های آبیاری طراحی سیستم های آبیاری…

  • پاورپوینت آموزش درس 2 زبان انگلیسی پایه نهم

    پاورپوینت آموزش درس 2 زبان انگلیسی پایه نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش درس 2 زبان انگلیسی پایه نهم در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مقدمه:…