ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مهارت های هیجانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مهارت های هیجانی فصل دوم پایان نامه مهارت های هیجانی مبانی نظری مهارت های هیجانی پیشینه تحقیق مهارت های هیجانی پیشینه داخلی مهارت های هیجانی پیشینه خارجی مهارت های هیجانی پیشینه پژوهش مهارت…

  • پروپوزال داده کاوی در پزشکی

    پروپوزال داده کاوی در پزشکی کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی پروپوزال نویسی داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی پروپوزال در مورد داده کاوی نمونه پروپوزال داده کاوی موضوع پروپوزال داده کاوی دانلود نمونه پروپوزال داده…

  • نمونه سوالات تشریحی درس سیر اندیشه های معماری از دکتر مومنی + پاسخنامه

    نمونه سوالات تشریحی درس سیر اندیشه های معماری از دکتر مومنی + پاسخنامه کلمات کلیدی : نمونه سوالات تشریحی درس سیر اندیشه های معماری از دکتر مومنی + پاسخنامه رفتن به سایت اصلی نمونه سوالات تشریحی درس سیر اندیشه های…

  • بررسی فقهی و عرفی محاربه و ارکان جرم آن

    بررسی فقهی و عرفی محاربه و ارکان جرم آن محاربه در فقه محاربه در عرف مفاهیم مشابه محاربه عناصر تشکیل دهنده جرم محاربه دانلود پایان نامه محاربه محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه در قانون مجازات اسلامی جدید مجازات…

  • پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا

    پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا کلمات کلیدی : پاورپوینت حوزه نفوذ شهر و روستا حوزه نفوذ شهر و روستا تحقیق حوزه نفوذ شهر و روستا مفهوم حوزه نفوذ مفاهيم در ارتباط با حوزه نفوذ پسکرانه حوزه کشش حوزه نفوذ…

  • پاورپوینت تحلیل خرپا

    پاورپوینت تحلیل خرپا پاورپوینت محاسبه دستی خرپا پاورپوینت تحلیل خرپا مقطع پاورپوینت تحلیل سازه خرپا پاورپوینت خرپا پاورپوینت درمورد خرپا دانلود پاورپوینت تحلیل خرپا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل خرپا جهت رشته عمران در قالب 38 اسلاید و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش معنوی کارکنان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش معنوی کارکنان مبانی نظری هوش معنوی کارکنان دانلود مبانی نظری هوش معنوی کارکنان پیشینه تحقیق هوش معنوی کارکنان ادبیات نظری هوش معنوی کارکنان فصل دوم پایان نامه هوش معنوی کارکنان مبانی نظری و پیشینه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های مهارت های هیجانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های مهارت های هیجانی فصل دوم پایان نامه نظریه های مهارت های هیجانی مبانی نظری نظریه های مهارت های هیجانی پیشینه تحقیق نظریه های مهارت های هیجانی پیشینه پژوهش نظریه های مهارت های هیجانی…

  • درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان

    درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان منتخبی از مقالات ترجمه شده کتاب اقلیتهای مسلمان در جهان (کرمانی) رفتن به سایت اصلی جزوه درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در…

  • پاورپوینت آموزشی درس مفاهیم بنیادی پایگاه داده‌ها

    پاورپوینت آموزشی درس مفاهیم بنیادی پایگاه داده‌ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس مفاهیم بنیادی پایگاه داده‌ها جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 416 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت بررسی آزمایش های بوروس اف اسکینر

    پاورپوینت بررسی آزمایش های بوروس اف اسکینر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی آزمایش های بوروس اف اسکینر جهت رشته زیست در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن

    شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن پایان نامه erp پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمانی پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP پیاده…

  • پاورپوینت انواع نما ونحوه ی اجرای آن

    پاورپوینت انواع نما ونحوه ی اجرای آن دانلود پاورپوينت انواع نما ونحوه ی اجرای آن دانلود پاورپوينت در مورد انواع نما ونحوه ی اجراي آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع نما ونحوه ی اجرای آن جهت رشته معماری…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هوش و نظریه های آن

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه هوش و نظریه های آن فصل دوم پایان نامه هوش و نظریه های آن مبانی نظری هوش و نظریه های آن پیشینه تحقیق هوش و نظریه های آن پیشینه داخلی هوش و نظریه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف خ

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف خ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف خ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • مبانی نظری بررسی اثربخشی سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانکها

    مبانی نظری بررسی اثربخشی سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانکها سرمایه اجتماعی مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش مبانی نظری سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت…

  • ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر نیت رفتاری مشتری

    ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر نیت رفتاری مشتری پرسشنامه نیت رفتاری مشتری پرسشنامه مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر نیت رفتاری مشتری         *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه…

  • مرور زمان کیفری در فقه و حقوق افغانستان

    مرور زمان کیفری در فقه و حقوق افغانستان تعزیرات حدود و قصاص سقوط مجازات مرور زمان در حدود و قصاص مرور زمان کیفری مرور زمان در تعزیرات مرور زمان کیفری در فقه و حقوق افغانستان رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی 42 صفحه فصل دوم پایان نامه سازگاری تحصیلی مبانی نظری سازگاری تحصیلی پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی پیشینه داخلی سازگاری تحصیلی پیشینه خارجی سازگاری تحصیلی پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی پیشینه نظری سازگاری تحصیلی ادبیات…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه معلولیت

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه معلولیت فصل دوم پایان نامه معلولیت مبانی نظری معلولیت پیشینه تحقیق معلولیت پیشینه داخلی معلولیت پیشینه خارجی معلولیت پیشینه پژوهش معلولیت پیشینه نظری معلولیت ادبیات نظری معلولیت چارچوب نظری معلولیت رفتن به سايت…

  • پاورپوینت سرعت توسعه نیرو و قدرت

    پاورپوینت سرعت توسعه نیرو و قدرت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرعت توسعه نیرو و قدرت جهت رشته آموزشی در قالب 55 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       همزماني…

  • دانلود پاورپوینت نظریه اقتضایی در تئوری های سازمان

    دانلود پاورپوینت نظریه اقتضایی در تئوری های سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه اقتضایی در تئوری های سازمان  جهت رشته مدیریت در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • بررسی ابعاد اخلاق کاری و اهمیت آن

    بررسی ابعاد اخلاق کاری و اهمیت آن کلمات کلیدی : ابعاد اخلاق کاری اخلاق کار در ایران پایان نامه اخلاق کاری انواع اخلاق در سازمانها عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری اهمیت و ضرورت پرداختن به اخلاق کاری رفتن به…

  • پاورپوینت اصول مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد سازمان

    پاورپوینت اصول مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد سازمان جهت رشته مدیریت در قالب 58 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وضعیت روانشناختی و سلامت روانی کودکان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وضعیت روانشناختی و سلامت روانی کودکان مبانی نظری اختلالات رفتاری کودکان دانلود مبانی نظری اختلالات رفتاری کودکان پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری کودکان ادبیات نظری اختلالات رفتاری کودکان فصل دوم پایان نامه اختلالات رفتاری کودکان مبانی…

  • پاورپوینت مزایای اندازه گیری سرمایه فکری

    پاورپوینت مزایای اندازه گیری سرمایه فکری پاورپوینت تعریف سرمایه فکری در سازمان پاورپوینت مفهوم سرمایه فکری پاورپوینت مفهوم سرمایه فکری چیست پاورپوینت تعریف عملیاتی سرمایه فکری پاورپوینت سرمایه فکری و عملکرد مالی پاورپوینت سرمایه فکری در حسابداری رفتن به سايت…

  • سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی

    سنجش کیفیت زندگی در محلات شهری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی کلمات کلیدی : سنجش کیفیت زندگی پایان نامه کیفیت زندگی عینی پایان نامه کیفیت زندگی ذهنی پایان نامه کیفیت زندگی شهری پایان نامه ارتقاء کیفیت زندگی سنجش کیفیت زندگی…

  • کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking

    کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking کتاب شبکه های پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و شبکه با عنوان Software Defined Networking شبکه مبتنی بر نرم…

  • پاورپوینت کلیات سرطان خون

    پاورپوینت کلیات سرطان خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان خون جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خون از مايع لزجی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی محیط مدرسه

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی محیط مدرسه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه محیط مدرسه مبانی نظری محیط مدرسه پیشینه تحقیق محیط مدرسه پیشینه داخلی محیط مدرسه پیشینه خارجی محیط مدرسه پیشینه پژوهش محیط مدرسه پیشینه نظری محیط مدرسه…

  • پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی کسب و کار در حرفه شما

    پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی کسب و کار در حرفه شما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم های اطلاعاتی کسب و کار در حرفه شما جهت رشته آموزشی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط بین آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان

    پرسشنامه بررسی ارتباط بین آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان پرسشنامه آزردگی از محل کار پرسشنامه عملکرد و رفتار کارکنان پرسشنامه رابطه بین آزردگی از محل کار و عملکرد کارکنان پرسشنامه رابطه بین آزردگی از محل کار و…

  • پرسشنامه انعطاف پذیری کنشی کانر و دیویدسون با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه انعطاف پذیری کنشی کانر و دیویدسون با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه استاندارد تاب آوری پرسشنامه انعطاف پذیری کنشی پرسشنامه تاب آوری نوجوانان دانلود پرسشنامه انعطاف پذیری کنشی پرسشنامه انعطاف پذیری کنشی کانر و دیویدسون…

  • دانلود پاورپوینت کبد چرب و درمان آن

    دانلود پاورپوینت کبد چرب و درمان آن پاورپوینت درمان کبد چرب پاورپوینت نکاتی درمانی کبد چرب پاورپوینت درباره کبد چرب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کبد چرب و درمان آن جهت رشته پزشکی در 29 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت مستندسازی در مدیریت

    پاورپوینت مستندسازی در مدیریت دانلود پاورپوینت مستندسازی در مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مستندسازی در مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 31 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مستند…